poniedziałek, 3 września 2012

SCRAPBOOKING


Kartka urodzinowa dla Kseni ;)


Dziewczyny! Dbamy o nasze pociechy, ale nie możemy zapominać o własnych potrzebach! Ja między innymi postawiłam na scrapbooking. Z wielkim zapałem tworzę kartki i albumy dla swoich bliskich ;)



Dziś kartka urodzinowa dla Kseni ;)


Słodka misiakowa propozycja

Do stworzenia kartki wykorzystałam pozostałości papierów z kolekcji Galeria Rae  „Dla maluszka”. Na szczęście udało mi się zebrać ścinki w pięknych, pastelowych kolorach. W sam raz na kartkę urodzinową dla 7-latki.



Na papierze wizytówkowym w kolorze ecru (delikatna, lniana faktura) umieściłam pastelową kompozycję. Zielona kratka to tło dla miśków i napisu. Powtarza się również w środku :D



Miśki i kartonik z napisem został przyklejony na kostkach dystansujących. Kokardkę w zieloną kratkę umotałam ;) ze wstążeczki i przykleiłam na klej magic.
Dla ozdoby dodałam jeszcze dwa niebieskie kryształki ;)


A oto środek kartki.

Jak już wcześniej wspomniałam, również wyklejony został papierem w zieloną, pastelową kratkę.

Górna część to kieszonka w której umieścić można prezent. Ja zaproponowałam banknocik, ale fajnym pomysłem jest również bon podarunkowy lub kupony lotto.



Kieszonkę na upominek stworzyłam z dwóch kartoników, których brzegi zostały docięte dziurkaczami ozdobnymi. Oba kartoniki zamontowałam na kostkach dystansujących.




Efektowne, prawda?


A oto strona z życzeniami. Miśki wycięte dziurkaczem to kontynuacja motywu z pierwszej strony.

Życzenia wydrukowałam na drukarce (papier perłowy, żółty).



Mam nadzieję, że mój twórczy wymysł przypadł wam do gustu. Ja byłam zauroczona tą kartką ( wymyślałam ją cały dzień! )

Zachęcam was do rozwijania swoich pasji. Być może zaszczepię w was scrapbookingowego bakcyla!

Czekam na wasze komentarze i ewentualne pytania. Jeśli ktoś chciałby zaopatrzeć się w takie cudeńko, proszę o kontakt mailowy;)

W następny poniedziałek „Kartka urodzinowa dla Agi”.

Zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...