poniedziałek, 8 października 2012

SCRAPBOOKING


Miśków ciąg dalszy.....gdzie je wykorzystać?

W zeszły poniedziałek poznaliście moje miśki. Dziś pokażę gdzie je wykorzystałam.

Zacznę jednak od tagów z misiami, które również przyozdobiłam i zamieszkały na zaproszeniach na chrzest mojego synka ;)



Tagi  z kolekcji Galeria Rae - Dla maluszka.

Do każdego z tagów dołączyłam kółko, aby można było łatwiej wyciągnąć go gdyby był umieszczony w jakiejś scrapkowej kieszonce.

Każdy został postarzony tuszem Distress.

Każdy z misiów otrzymał własnego misia, wyciętego dziurkaczem ozdobnym.




 
Napis przyklejony na dystansach 3D.
Miśki mojego autorstwa ozdabiały również podziękowania dla gości, którzy przybyli na chrzciny Maksia. Do każdego podziękowania dołączony był inny misio.





 

Misie ozdobiły również album Maksia, który już mogliście zobaczyć na blogu. Przypominam...






 
Wspomniałam już, że tagi misiowe ozdabiały zaproszenia na chrzest Maksia. W przyszły poniedziałek zaprezentuję je wszystkie. Natomiast dzisiaj...przedsmak ;P



Dodam tylko,że wersji zaproszeń było 7.

Jutro w cyklu „O Matko! Jestem matką!” Hanka w szpitalnych pieleszach.

Zapraszam

 

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...