poniedziałek, 12 listopada 2012

SCRAPBOOKING

Kartki świąteczne i karteczki do prezentów



Zbliża się radosny czas świąt Bożego Narodzenia. Z tej okazji stworzyłam mnóstwo kartek, które możecie kupić bezpośrednio ode mnie maksymdesign@gmail.com
1 KARTKA – ŚNIEŻYNKI (8zł z kopertą).







TAGI DO PREZENTÓW
To aniołek, choinka i śnieżynka. Tu w kolorze ecru i brąz. Bardzo eleganckie. Sprzedawane w zestawie po trzy. 6 zł same kartki, 8 zł ze wstążeczką (możliwość wydruku życzeń w środku)




Bardzo polecam. Aniołek i śnieżynka w 3D







Kolejna kartka "Kartka świąteczna z choinką" (8 zł z kopertą)






Choinka w 3D. Na niej bombki z perełek w płynie;)





Polecam! Kartki Hand Made cieszą się coraz większym powodzeniem w naszym kraju! Natomiast ręcznie robione bileciki do prezentów to prawdziwa ozdoba podarunku!

Jutro nasza niesamowita Hanka w opowiadaniu "O Matko! Jestem matką!".

W przyszłym tygodniu kartka "Sowa JADZIA" oraz kartek świątecznych ciąg dalszy. Jeśli chcecie poznać wszystkie propozycje kartek świątecznych już dziś, napiszcie do mnie. Prześlę aktualną ofertę z cennikiem maksymdesign@gmail.com
Dołącz do nas! Jesteśmy na Facebooku FanPage MaksymDesign
Zapraszam

10 komentarzy:

  1. Urzekły mnie te karteczki do prezentów - urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! Moje nowe hobby...jak tworzę..to pokój wygląda jakby tajfun przeszedł...a w samym centrum ja i Maksio;)

      Usuń
  2. Śliczne te kartki, roześlę link po znajomych, może ktoś się skusi :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mamiczka za pomoc...to dopiero początek kartek...mam ich całe mnóstwo!!!

      Usuń
  3. cudowne te kartki, przemyślę, i może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwonka, polecam...w przyszły poniedziałek następna dawka. Poza tym wystawię kartki w galeriach internetowych i na allegro. Będzie większy wybór;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki i piękne kolory! Bardzo stylowe!

    Ja w zeszłym roku bawiłam się w kartki ze śnieżynek wykonanych dzięki tutorialowi origami na youtube. Dzisiaj pewnie zrobiłabym je trochę inaczej, bo zeszłoroczne kartki to był prawdziwy maraton z cyklu "skleć coś z niczego" ;-)

    http://www.kreatywnawyspa.blogspot.co.uk/search/label/Kartki%20bo%C5%BConarodzeniowe%20%2F%20Christmas%20cards

    OdpowiedzUsuń
  6. Od pewnego czasu jestem wielką fanką scrapbookingu. Zrobiłam już Maksiowi 3 albumy i mnóstwo kartek. Przymierzam się do trzeciego. Widziałam Twoje kartki. Są mega ładne i pewnie były wielką niespodzianką dla tych, którzy je otrzymali! Gratuluję pomysłu, włożonej pracy i końcowego efektu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie albumy to jedna wielka (czarna) magia... ;) Niby robi się je tak samo, jak kartki a jednak jakos nie potrafię sie przemóc, bo wydaje mi się to ogromnym przedsięwzięciem... Podziwiam szczerze! Masz może zdjęcia swoich albumów? Z chęcią bym sobie obejrzała! :-)

      Usuń
    2. http://maksymdesign.blogspot.com/2012_09_24_archive.html TUTAJ MÓJ PIERWSZY ALBUM (NIE LICZĄC PRÓBNEGO ALBUMU MINI) W GRUDNIU I STYCZNIU BĘDZIE MOŻNA ZOBACZYĆ NA MOIM BLOGU DWA POZOSTAŁE;) MIĘDZY INNYMI ALBUM "TWÓJ PIERWSZY ROCZEK" W KTÓRYM UMIEŚCIŁAM WSZYSTKO ZWIĄZANE Z PRZYJŚCIEM NA ŚWIAT MAKSIA. POCZĄWSZY OD ZDJĘĆ USG, KSIĄŻECZKI CIĄŻY, AŻ PO PĘPUSZEK I OPASKI ZE SZPITALA I RÓŻNE DROBIAZGI. SPORO W NIM RÓWNIEŻ AFORYZMÓW O DZIECIACH I WIERSZY;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...