poniedziałek, 5 listopada 2012

SCRAPBOOKING


Kartka na narodziny dziecka




Narodziny dziecka to szczególny dzień dla rodziców. Pojawia się mała istotka, która wszystko wywraca do góry nogami. Przewartościowuje cały dotychczasowy świat.

Dlatego miło mi dziś zaprezentować cudną kartkę, która powstała z tego właśnie powodu. Na świecie pojawiła się nowa, mała istotka o dostojnym imieniu Telimena. To specjalnie dla niej stworzyłam kartkę scrapbookingową! Robiąc takie kartki wkłada się jeszcze więcej serca niż w pozostałe. Tak było i w tym przypadku.

Kartka utrzymana jest w tonacji róż, zieleń, ecru. Motyw przewodni to oczywiście miś.




To kartka sztalugowa w eleganckim pudełku. Zdradzę, że w pierwszym, grudniowym poście o scrapbookingu zobaczycie między innymi kartkę ślubną która została umieszczona w bardzo podobnym pudełeczku. Mam teraz zajawkę na pudełka. Bo kartki wyglądają w nich obłędnie. Gorzej tylko z wysyłką tych cudeniek....ale na wszystko znaleść można proste rozwiązanie;)





Papiery jakich użyłam to oczywiście Galeria Papieru, w której ostatnio jestem zakochana. Baza kartki i pudełka to papier ecru. Etykietki, napisy i misiek pochodzą z Galerii Rae. Miś został postarzony Distressem i ozdobiony miśkiem oraz różowym ćwiekiem. Dodatkowo po lewej stronie umieściłam różową tasiemkę w białe kropeczki


A oto i środek.....czyli miejsce na życzenia i gratulacje.

Umieściłam również półperełki w kolorze różowym, aby kartka po rozłożeniu mogła się o nie opierać i dzięki temu ładnie prezentować;)




I jeszcze raz zobaczmy tą cudną karteczkę


Jeśli chcesz nabyć taką, bądź podobną kartkę pisz maksymdesign@gmail.com. Realizuję również zamówienia indywidualne ;)

Podobną kartkę mogę zrobić na chrzest, komunię, urodziny, imieniny lub inną okazję;)

W przyszłym tygodniu rozpoczynam cykl kartek świątecznych i tagów do prezentów. W rolach głównych kartki w odcieniach błękitno/ szaro/brązowych. Polecam!!!

Jutro zachęcam do przeczytania dalszych losów Hanki ;)
Dołącz do nas! Jesteśmy na Facebooku FanPage MaksymDesign

Zapraszam

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...