sobota, 2 lutego 2013

CANDY


Walentynkowe Candy u Maksyma



Walentynki już niebawem. Z tej „zakochanej okazji” Maksio organizuje u siebie Candy.

Do wygrania KARTKA SCRAPKOWA SOWA i 6 tagów do prezentów z małymi sowami;). Do kompletu czerwona koperta;)

 

Reguły zabawy

1.Jeśli nie jesteś jeszcze obserwatorem blogu MaksymDesign – zaobserwuj go

2.Jeśli masz konto na Facebooku – dołącz do nas FanPage MaksymDesign 

3.Napisz pod tym postem komentarz z informacją, że chcesz wziąść udział w moim Candy

4. Umieść na swoim blogu banerek Candy u Maksyma;)

Dodatkowo

Dodatkowe, drugie losowanie dla osób, które zakupią u mnie kartkę Walentynkową. Do wygrania 6 pięknych tagów do prezentów;)Kolekcja Walentynkowa już w poniedziałkowym cyklu scrapkowym do obejrzenia i kupienia na moim blogu;)

Zwycięzców wyłonimy 11 lutego w poniedziałek;)

Mała prośba z mojej strony. Jeśli nie weźmiecie udziału w Candy proszę umieśćcie informację na Waszych blogach, że Maksio rozdaje...ciut rozgłosu się przyda;) Będę bardzo wdzięczna!

Gorąco zapraszam!!!!

A oto kilka fotek, żeby każdy wiedział jak prezent wygląda;)







Sowa matka i 6 słodkich sowiątek ;)




 

12 komentarzy:

  1. Jasne, że biorę udział :D Wstawiam banner do siebie. Zgłoś informację o tym candy np. na blog kramik z cukierkami i na blogi rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja chętnie przyłączę się do zabawy :).

    Prośba :).

    Od 9 do 23 lutego mnie nie ma w związku z tym mam prośbę. Jakby to mi się poszczęściło w losowaniu żebyś na mnie poczekała :).

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. z wielką ptrzyjemnością przyłaczam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodkości :) Ja też biorę udział, banerek wstawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się:)
    obserwuję jako fraglesik
    na Fb lubie jako Zuzanna K
    i dodałam baner na fraglesik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział w zabawie :) obserwuję jako Peggy Brown :)

    a banerek wisi na blogu: http://kamira90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście przyłączam się do candy :) Bannerek już też wstawiony na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Madzik,wiesz że kocham sowy miłością wielką,więc nie mam wyboru i biore udział w konkursie :) Kiedy Ty masz czas,żeby robic takie cudowności??? Maksiu musi byc grzecznym synkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam chrapkę na te cudne sowy :)
    baner już jest!

    OdpowiedzUsuń
  10. banerek już wisi :)
    Sówki są urocze :) oczywiście ustawiamy się w kolejce !!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...