niedziela, 17 lutego 2013

MAKSYM DESIGN


Plac zabaw

Maksio na spacerku z tatą. Plac zabaw;)







Znalazłam kilka zdjęć z tego samego placu zabaw. Maksio jeszcze nie potrafił sam chodzić;)





Dalsza część spaceru....wejście na Pływalnię;)







Zapewne macie takie same odczucia jak ja. Codziennie patrzę na swoje dziecko i niby nic się nie zmiena...ale jakieś takie większe...i mądrzejsze. Staram się czerpać z tych chwil jak najwięcej. Oczywiście z tych miłych, bo jak ostatnio Maksio przyfasolił mi w głowę plastikową kaczuszką, to guza mi nabił sporego....później doprawił wkrętarką;) Tatuś oberwał foremką i śrubokrętem;) ....słodkie dzieciństwo;)

The enD

W kolejnym Maksym Design „ Bluzki Endo i H&M”.

Jutro scrapkowe szaleństwo;) ..Sowa Ola ;)
Dołącz do nas! Jesteśmy na Facebooku FanPage MaksymDesign

Zapraszam

3 komentarze:

  1. paski u was rzadza:))
    3 od konca zdjecie bardzo mi sie podoba, zawsze chcialam tak Maje fotnac ale nigdy mi sie nie udalo:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawa na placu zabaw to swietna sprawa. My tez wczoraj na nasz plac zawitalysmy. Nareszcie mamy wiosenna pogode!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia..uwielbiamy plac zabaw

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...