czwartek, 28 marca 2013

MAKSYM DESIGN


Elegancja

Maksio należy do kalesoniarzy. Najczęściej lata po domu w rajtach;) Taki słodki chudzinek. Ma też sporo wygodnych, bawełnianych ubranek.

Niekiedy bywa elegancki;)






Sportowa elegancja;)
 
Oto super kamizelka H&M, prezent od cioci Moniki;)




Koszule Reserved;)
 

Eleganckie są też kuzynki Maksia;)

Ksenia;)




Otylka;)
 
I wszyscy razem;)

 

The enD

W kolejnym Maksym Design "Maksio w roli Kurczaka Wielkanocnego".;)

Jutro Kury Hand Made by Maksym Design;)

Dołącz do nas! Jesteśmy na Facebooku FanPage MaksymDesign

Zapraszam ;)




 

5 komentarzy:

  1. i u nas królują rajtuzy i bodziachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie zastanawiają dwie rzeczy:
    1. Imię malca - raz Pani pisze Albert raz Maksio.
    2. Data urodzin - raz jest to 1 maja, raz 1 września.

    http://maksymdesign.blogspot.com/2012_10_02_archive.html Tutaj jest Albert urodzony 1 września,
    http://maksymdesign.blogspot.com/search/label/Urodziny%20Maksia a tutaj Maksio urodzony 1 maja.

    Jak to w końcu jest????

    Niedoszła mama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że ktoś tak wnikliwie czyta mojego bloga;) Sprawa jest bardzo prosta. "O matko! Jestem matką" to fikcyjna powieść, którą piszę i publikuję w każdy wtorek;) Wszystkie wydarzenia i postaci są fikcyjne i powstają w mojej głowie...później "przelewam je" do komputera;) Maksio,urodzony 1 maja to mój najprawdziwszy pod słońcem synek;) Pozdrawiam;)

      Usuń
  3. Maluszek zawsze będzie preferowała wygodę. Cóż takie dziecko obchodzi elegancja. To my rodzice często na siłę zakładamy eleganckie stroje.
    Zapraszam do mnie http://madziazwaw1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Miałam wiele ciuszków...cudnych, w które nawet raz nie dał się wcisnąć;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...