poniedziałek, 10 września 2012

SCRAPBOOKING

Kartka urodzinowa dla Agi

Aga to moja najlepsza przyjaciółka...
...a to kartka urodzinowa, którą w kwietniu przygotowałam specjalnie dla niej ;)

Jakość zdjęć nie jest porażająca, ale kartka jest doprawdy piękna!

Moja baza to papier z kolekcji Galeria Rae „I kropka- Czekolada w kropeczki waniliowe. Dół kartki wykończony falbanką (dzięki dziurkaczowi brzegowemu).

Na dystansach umieściłam napis urodzinowy, którego dwa rogi docięłam dziurkaczem narożnym. Brzegi napisu postarzyłam brązowym Distressem. (napis z kolekcji Galeria Rae Etykietki na różne okazje).

Całość obwiązałam żółtą wstążeczką w białe kropeczki, deseniem nawiązującą do całości kompozycji.


Tak wygląda kartka po zamknięciu (tył jest dłuższy od przodu).
Obok mały tag na życzenia ;)



Troszkę o tagu. Docięłam go z każdej strony dziurkaczem narożnym i brzegi postarzyłam distressem.

Na wierzchu nakleiłam 3 serduszka wycięte dziurkaczem. Ozdobiłam je złotym cienkopisem.

Na górze zamontowałam żółty nit, przez który przewleczony został żółty sznurek, zawiązany na kokardkę.


To druga strona tagu. Miejsce na życzenia. Ja użyłam jeszcze stempla z miejscem na datę.



Środek kartki to kieszonka, w której można umieścić tag z życzeniami lub prezencik (np. banknot, bon upominkowy, kupon lotto czy też jakiś inny drobiazg).

Kieszonkę zamontowałam na kostkach dystansujących. Koniczynki to nic innego jak 12 serduszek wyciętych dziurkaczem i przyklejonych w taki oto sposób.

Napis z życzeniami (tak jak poprzedni z Galerii Rae) postarzyłam i przykleiłam na dystansach.


Na tym zdjęciu widać, że brzegi kartki zostały postarzone brązowym tuszem Distress.

Propozycja z tagiem w kieszonce.


A tu tag umieszczony został za wstążeczką. W kieszonkę możemy włożyć upominek.


Tak wygląda kieszonka z boku.


Ostatnie zbliżenie, tym razem na tag.


Kartką jestem naprawdę zauroczona ;). Jest elegancka i słodka jednocześnie. Zdjęcia nie oddają do końca koloru kartki. Waniliowo-czekoladowej słodyczy.....

W następny poniedziałek „Kartka imieninowa dla Agi”.

Moje pierwsze dzieło scrapbookingowe!!!

Zapraszam

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł z serduszkami, które układają się w kwiatek :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...