czwartek, 13 czerwca 2013

RODZICE I DZIECI

Kocyk Minki – Jagodowy słoń



Kocyk Jagodowy słoń powstał z okazji narodzin małej, wyjątkowej Jagódki;)



Właśnie do niej powędrował




Jak przystało na kocyk Minky uszyty jest z tkaniny bawełnianej, polaru minky i wkładu. Dodatkowo wszyłam 3 metki w krateczkę;)



Mam nadzieję, że Jagódce jej jagodowy kocyk przypadnie do gustu;)



The enD

W przyszłym tygodniu książeczkowe klimaty;)
Jutro obiecany od dwóch dni Lendrin Cool II - ostatni rozdział!

Dołącz do nas! Jesteśmy na Facebooku FanPage MaksymDesign


Zapraszam;)

2 komentarze:

  1. Coś prześlicznego!
    Naprawdę zauroczył mnie wzorek na materiale:)


    www.hipijo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno jej się spodoba, bo jest boski! A kolory idealnie pasują do imienia;)Fajny pomysł. I śliczna ta bawełna w słonie. Nigdy nie widziałam takiego fajnego wzoru. Szkoda, że moje sklepy mają stale te same wzory i kolory...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...